Płatności obsługuje dotpay

Wypełnij formularz, a my odpowiemy na Twoje pytania

Imię i nazwisko
rodzaj sprawy
załącznik

Historia portalu

W 2003 r., gdy rynek usług prawnych był zupełnie inny niż dzisiaj. Powstała koncepcja stworzenia portalu, za pomocą którego osoby potrzebujące mogłyby w łatwy i szybki sposób zwrócić się do prawnika o pomoc. Powstała strona z dość prostą szatą graficzną, co jednak nie było przeszkodą do aktywnego jej funkcjonowania. Z chwilą powstania i zaistnienia w sieci sukcesywnie zaczęło napływać coraz więcej zapytań. Nasz portal i nasza ciężka praca stały się odpowiedzią na potrzeby użytkowników Internetu. I po dziś dzień sytuacja ta nie zmieniła się. W 2004 r. w Internecie były tylko dwa (włącznie z naszym) liczące się portale z poradami prawnymi przez Internet. Od tamtego czasu bierzemy udział w ciężkim i żmudnym procesie poprawy stanu świadomości prawnej naszego społeczeństwa. Świadomość ta jest coraz większa i wierzymy, że także my przyczyniliśmy się do tego w jakimś stopniu. Łatwość sięgnięcia przez każdego obywatela po poradę prawną stała się faktem. Nie jest to już tylko przywilej dla ludzi zamożnych.




Rok 2007. Z czasem portal wymaga coraz większego wysiłku i nakładu pracy oraz poświęconego czasu. Ale też coraz liczniejsze jest grono naszych stałych klientów i fanów, co bardzo nas cieszy.










W 2012 r. wśród podmiotów oferujących usługi prawne w Internecie jest już bardzo duża konkurencja. Swobodny dostęp do zawodów prawniczych powoduje, że w wielu miastach powstaje tyle kancelarii prawnych, że przekroczona zostaje bariera popyt/podaż. Ale też stały dopływ unijnych środków powoduje, że gospodarka funkcjonuje na wyższych obrotach. Portale z poradami prawnymi powstają jak grzyby po deszczu. Powstają różne podmioty tj. fundacje, stowarzyszenia zajmujące się podobną pomocą. Naszą działalność musieliśmy dopasować do tych zmieniających się realiów.
Stale rosnąca liczba zainteresowanych cieszy, ale przy tak gwałtownie wzrastającym zapotrzebowaniu na usługi on-line niestety nie wszystkim udało się pomóc poprzez tę formę zdalnej pomocy. Nie wszystkie przypadki nadają się do udzielenia pomocy w formie porad on-line.






W 2014 r. portal po raz kolejny ulega gruntownej przebudowie.
Rośnie liczba zapytań, które nie spełniają określonych przez nas reguł i zasad, co uniemożliwia ich przyjęcie do realizacji i udzielenie pomocy. Ponadto daje się zauważyć, że wielu użytkowników nie czyta regulaminu i nie zapoznaje się z zasadami korzystania z naszego portalu. Niektóre z przesyłanych zapytań wogóle nie zawierają żadnego zagadnienia prawnego. W takich przypadkach nie możemy niestety pomóc naszym użytkownikom. W niektórych zapytaniach użytkownicy pytają, Czy mogą zadać pytanie?, Czy ktoś odpowie?. Czasem piszą wiele nieistotnych rzeczy, zamiast przesłać do nas precyzyjny opis stanu faktycznego lub wogóle nie formułują pytania. Przez lata funkcjonowania portalu daje się zauważyć, że wiele osób zwraca się o udzielenie bezpłatnej pomocy prawnej, pomimo iż w rzeczywistości stać je na to, by skorzystać z usług odpłatnych.






W 2017 r. portal zostaje odświeżony i zbudowany w oparciu o jeszcze nowsze technologie bazujące na innowacjach technologicznych tzw. LegalTech, przechodzi olbrzymią metamorfozę. Staje się nowoczesny i zgodny z najnowszymi trandami i wymogami. Do chwili obecnej pozostajemy w czołówce portali udzielających porad przez Internet, choć zmienił się w sposób istotny zakres tej pomocy i jakość usług świadczonych on-line. Nasz portal ulega ciągłemu udoskonalaniu. Wszystko po to, by nasi użytkownicy (potrzebujący porad prawnych) mogli w łatwy sposób uzyskać pomoc i wsparcie.